Секторот за правни и организациони работи е одговорен за обезбедување на ефикасно, ефективно и квалитетно извршување на сите задачи поврзани со правните и организационите аспекти на функционирањето на Општина Центар - Скопје. Сите активности се одвиваат во целосна согласност со Законот за локалната самоуправа, другите закони, прописи и општински акти.
Во рамките на Секторот за правни и организациони работи функционираат три клучни одделенија, секое со специфични надлежности, кои придонесуваат за ефикасно и транспарентно работење на Општина Центар - Скопје
Оливер Лазоски
Одделение за нормативно-правни работи - мид
Одделение за работи на советот на општината - мид
Одделение за општи работи - мид
Работни цели на секторт за правни и организациони работи
Главна цел на Секторот е да обезбеди целосна усогласеност на работењето на Општината со важечката законска регулатива, како и да придонесе за оптимизација на внатрешните организациони процеси.
Работни задачи и обврски
Секторот за правни и организациони работи ги извршува следниве клучни задачи и обврски:
-
Организација и координација: Го организира, насочува и координира целокупното работење на Секторот.
-
Контрола и надзор: Врши непосредна контрола и надзор врз извршувањето на работните задачи во рамките на Секторот.
-
Распределба на задачи: Ги распределува работните задачи и обврски на раководителите на одделенијата во состав на Секторот.
-
Стручна помош и менторство: Обезбедува стручна помош, совети и менторство на административните службеници вработени во Секторот.
-
Известување: Подготвува извештаи за спроведувањето на програмата за работа на Секторот и на одделенијата.
-
Анализи и предлози: Изготвува мислења, анализи за прашања поврзани со одредени политики, како и извештаи за реализацијата на програмата за работа на Општината, за кои се потребни одлуки од највисоко општинско ниво.
-
Иницијативи: Подготвува иницијативи за решавање на одделни прашања и проблеми од делокругот на Секторот.