Одделението за внатрешна ревизија е одговорно за ефикасно, ефективно и квалитетно раководење со сите аспекти на внатрешната ревизија.
Негова клучна улога е да обезбедува стручни совети и насоки од својот делокруг на работа, како и да се грижи за навремена реализација на програмата за внатрешна ревизија во Општина Центар – Скопје.
Главна цел на Одделението е обезбедување независна и објективна процена на системите за контрола и управување со ризици во Општината, со цел подобрување на ефикасноста на операциите и заштита од неправилности и измами.
Работни задачи и обврски
Одделението за внатрешна ревизија ги извршува следниве клучни задачи и обврски:
-
Изготвување нормативни акти: Изготвува упатство за работа на Одделението и повелба за внатрешна ревизија.
-
Планирање на ревизии: Изготвува стратешки и годишни планови за внатрешна ревизија врз основа на објективна процена на ризик и ги донесува по добиена согласност од раководителот на субјектот.
-
Евиденција и чување документи: Се грижи да се евидентираат ревизорските активности и да се чуваат документите од ревизиите.
-
Следење на препораки: Следи како се спроведуваат препораките од извршените ревизии и акционите планови.
-
Информирање за неправилности: Го информира раководителот на субјектот и лицето задолжено за неправилности, за неправилностите или сомненијата за измами или корупција што може да резултираат со кривична, прекршочна или дисциплинска постапка.
-
Советување за управување со ризик: Ги советува сите раководни лица во субјектот од јавниот сектор за управувањето со ризик.
-
Организација и координација: Ги организира и ги координира работите во единицата и е одговорно за нивно навремено, законско и квалитетно извршување.
-
Управување со човечки ресурси: Ги распоредува работите и задачите на вработените во единицата и им дава насоки како да се извршуваат.
-
Одобрување програми: Ја одобрува програмата за секоја поединечна ревизија.
Марија Гоцева