Одделение за сметководство и плаќања

Одделение
Сметководство за буџетите и буџетските корисници и други прописи од областа на финансиското и материјалното работење на Општината.
Општина Центар - Одделение за сметководство и плаќања

Работни цели

Одделението има за цел ефикасно, ефективно и квалитетно раководење со сметководствените активности и плаќањата , согласно законските прописи од областа на буџетското работење, финансирањето на единиците на локалната самоуправа, водењето на сметководството за буџетите и буџетските корисници, како и други прописи од областа на финансиското и материјалното работење на Општината.

Работни задачи и обврски

  • Управување со човечки ресурси: Ги распоредува работните задачи на вработените во Одделението и врши непосредна контрола и надзор врз извршувањето на работите.

  • Професионален развој: Се грижи за стручното усовршување на вработените во Одделението, како и за нивната работна дисциплина.

  • Предлози за политики: Подготвува предлози за политики по начелни прашања од надлежност на Одделението.

  • Упатства и инструкции: Пренесува инструкции и ги спроведува дадените насоки, давајќи упатства за извршување на работите и задачите.

  • Водење сметководствена евиденција: Обезбедува навремено и хронолошко регистрирање на комплетираните сметководствени документи во деловните книги, како и водење на задолжителните помошни книги: книги за влезни сметки, книги за набавки, книга (попис) за инвентарот, книга (попис) на капиталниот имот согласно прифатената стандардна сметководствена практика и сметководствени стандарди.

  • Изработка на завршни сметки: Учествува во подготовката на годишната сметка на Општината и на периодичните пресметки согласно законските прописи.

  • Проверка на документи: Обезбедува проверка на исправноста на сите книговодствени документи.

Работно време
Пон-Пет: 08:00-16:00