Работни цели
Одделението има за цел ефикасно, ефективно и квалитетно раководење со сметководствените активности и плаќањата , согласно законските прописи од областа на буџетското работење, финансирањето на единиците на локалната самоуправа, водењето на сметководството за буџетите и буџетските корисници, како и други прописи од областа на финансиското и материјалното работење на Општината.
Работни задачи и обврски
-
Управување со човечки ресурси: Ги распоредува работните задачи на вработените во Одделението и врши непосредна контрола и надзор врз извршувањето на работите.
-
Професионален развој: Се грижи за стручното усовршување на вработените во Одделението, како и за нивната работна дисциплина.
-
Предлози за политики: Подготвува предлози за политики по начелни прашања од надлежност на Одделението.
-
Упатства и инструкции: Пренесува инструкции и ги спроведува дадените насоки, давајќи упатства за извршување на работите и задачите.
-
Водење сметководствена евиденција: Обезбедува навремено и хронолошко регистрирање на комплетираните сметководствени документи во деловните книги, како и водење на задолжителните помошни книги: книги за влезни сметки, книги за набавки, книга (попис) за инвентарот, книга (попис) на капиталниот имот согласно прифатената стандардна сметководствена практика и сметководствени стандарди.
-
Изработка на завршни сметки: Учествува во подготовката на годишната сметка на Општината и на периодичните пресметки согласно законските прописи.
-
Проверка на документи: Обезбедува проверка на исправноста на сите книговодствени документи.
Бети Филиповска