Ова одделение е клучно за ефективна комуникација и градење доверба помеѓу Општина Центар - Скопје и јавноста. Неговата улога е да обезбеди транспарентност и навремено информирање за сите општински активности, придонесувајќи за позитивен имиџ на Општината.
Работни цели
Примарни цели на Одделението се ефикасно, ефективно, квалитетно и навремено извршување на работните задачи, со фокус на транспарентно информирање на јавноста за активностите на Градоначалникот и Општината. Дополнително, одделението е одговорно за градење и одржување на позитивен имиџ на Општината.
Работни задачи и обврски
Одделението за односи со јавност и информирање на граѓаните ги извршува следниве клучни задачи и обврски:
-
Имплементација на политика за информирање: Ја спроведува утврдената политика за информирање на јавноста и медиумите, осигурувајќи ја транспарентноста во работењето на Општината.
-
Медиумска комуникација: Се грижи и ја организира комуникацијата со медиумите во однос на активностите на општинските органи и сектори.
-
Координација на информации: Го координира начинот на прибирање информации од одделните сектори на општинската администрација и Советот на Општината.
-
Анализа на медиуми: Го анализира дневниот клипинг (преглед на медиумски објави) и дневно го брифира Градоначалникот на Општината.
-
Информирање на граѓаните: Го координира начинот на давање информации и подготовка на одговори на прашања од граѓаните во соработка со другите сектори во општинската администрација.
-
Управување со веб-страница: Одговорно е за соодветно дефинирање на содржините и информациите што се пласираат на официјалната веб-страница на Општината.
-
Организирање анкети и трибини: Одговорно е за организирање и спроведување анкети и јавни трибини по прашања од надлежност на Општината.
-
Подготовка на акти: Организира, координира и учествува во, или непосредно изготвува, одлуки и други прописи, програми, информации и други акти.
Менаљ Џавид
Сања Сеизовска Мрмова