Одделение за буџетска контрола

Одделение
Финансиското управување и контрола и други прописи поврзани со финансиското работење на Општината
Општина Центар - Одделение за буџетска контрола

Работни цели

Одделението има за цел ефикасно, ефективно и квалитетно раководење со буџетската контрола , согласно законските прописи од областа на буџетското работење, финансирањето на единиците на локалната самоуправа, финансиското управување и контрола, како и други релевантни прописи поврзани со финансиското работење на Општината.

Работни задачи и обврски

  • Управување со човечки ресурси: Ги распоредува работните задачи на вработените во Одделението и врши непосредна контрола и надзор врз извршувањето на работите.

  • Планирање: Подготвува и предлага план за работа на Одделението и се грижи за негова реализација.

  • Интерна комуникација: Остварува редовни контакти со другите раководители и разменува информации и искуства.

  • Следење и примена на прописи: Ги следи законските прописи и другите општи акти од областа на буџетското работење, финансирањето на единиците на локалната самоуправа, уредувањето на изворите на приходи на Општината и сл., и се грижи за нивната примена.

  • Изготвување буџетски документи: Се грижи за навремена, законска и квалитетна изработка на буџетот на Општината, одлуката за извршување на буџетот, буџетскиот календар, завршната сметка и годишниот извештај.

  • Следење на извршување на буџетот: Го следи извршувањето на Буџетот на Општината и се грижи за подготовка на анализи и квартални извештаи за неговото извршување.

  • Трезорско работење и планирање на трошоци: Се грижи за остварување и примена на трезорското работење, како и за подготовка на месечни, квартални и годишни планови за трошење на средствата од буџетот на Општината и го следи нивното извршување.

Работно време
Пон-Пет: 08:00-16:00