Работни цели
Примарна цел на Одделението е успешно управување со операциите, координација на активностите и обезбедување на строга примена на сите закони и подзаконски акти. Ова овозможува Градоначалникот непречено да ги извршува своите функции и да ги реализира програмските цели на Општината.
Работни задачи и обврски
Одделението за координација на активностите на Градоначалникот ги извршува следниве клучни задачи и обврски:
-
Организација и насочување: Го организира, насочува и координира целокупното работење на Одделението.
-
Контрола и надзор: Врши непосредна контрола и надзор врз извршувањето на работните задачи во рамките на Одделението.
-
Распределба на задачи: Ги распределува работните задачи и обврски на административните службеници во Одделението.
-
Стручна помош и менторство: Обезбедува стручна помош, совети и менторство на другите административни службеници вработени во Одделението.
-
Професионален развој и дисциплина: Се грижи за стручното усовршување на вработените во Одделението, како и за одржување на нивната работна дисциплина.
-
Известување: Подготвува извештаи за спроведувањето на програмата за работа на Одделението.
-
Предлози за политики: Подготвува предлози за политики по начелните прашања од надлежност на Одделението.
Бобан Јанкоски