Одделение за координација на активностите на градоначалникот

Одделение
Координација на активностите и обезбедување на спроведувањето на законските прописи
Општина Центар - Одделение за координација на активностите на градоначалникот

Работни цели

Примарна цел на Одделението е успешно управување со операциите, координација на активностите и обезбедување на строга примена на сите закони и подзаконски акти. Ова овозможува Градоначалникот непречено да ги извршува своите функции и да ги реализира програмските цели на Општината.

 

Работни задачи и обврски

Одделението за координација на активностите на Градоначалникот ги извршува следниве клучни задачи и обврски:

  • Организација и насочување: Го организира, насочува и координира целокупното работење на Одделението.

  • Контрола и надзор: Врши непосредна контрола и надзор врз извршувањето на работните задачи во рамките на Одделението.

  • Распределба на задачи: Ги распределува работните задачи и обврски на административните службеници во Одделението.

  • Стручна помош и менторство: Обезбедува стручна помош, совети и менторство на другите административни службеници вработени во Одделението.

  • Професионален развој и дисциплина: Се грижи за стручното усовршување на вработените во Одделението, како и за одржување на нивната работна дисциплина.

  • Известување: Подготвува извештаи за спроведувањето на програмата за работа на Одделението.

  • Предлози за политики: Подготвува предлози за политики по начелните прашања од надлежност на Одделението.

Работно време
Пон-Пет: 08:00-16:00